Grand Theft Auto: San Andreas: MultiPlayer / GTA:SA:MP

09.07.2008 21:09

Grant Theft Auto: San Andreas: Multiplayer / GTA:SA:MP

- Túto hru som hrával, je to reálny život, dajú sa tam kúpiť zbrane, autá, domy...

- Sú tam všelijaké módy, reálny život, vojna gangov, nájdi premiéra... (mne sa najviac páčil mód vojna gangov, napr. taxikári vs ruská mafia)

- Na GTA:SA:MP existujú aj cheaty, zo začiatku som cheaterov nenávidel, lebo každého odstreľovali a kazili hru, ale keď mi kamoš poslal cheaty, začal som sa na cheaterov pozerať s iného uhlu xD.

- Boli to cheaty s názvom: v0gelz mod reborn, boli tam všetky funkcie, tieto cheaty sa zmiešali s ostatnými, bolo tam na výber naozaj dosť cheatov, napr. lietanie s autom, zbrane, nesmrtelnost, zivot, vesta, gravitacia, nitro, speed hack (používal som ho na pretekoch )...

- Potom ma to už nebavilo, stále len niekoho odstreľovať, jazdiť s autom, viesť gang, stále to isté dokola, SA:MP som hral asi 5 mesiacov, mal som vlastný clan, potom som sa pridával ku ostatním clanom, tam, kde som prišiel, tak tam ma (nie vždy :D) chceli za admina.

- GTA:SA:MP odporúčam hrať takím, ktorích baví "real life", narábať s peniazmi, pretekať s autom atď.


[ - článok pridal Yaris02 z https://johnny.wbs.cz/MP_GAMES.html ]

—————

Späť